Τετάρτη, 6 Ιουλίου 2016

Αιτήσεις μεταφοράς μαθητών σχολικού έτους 2016-17

O Σύλλογος Γονέων  Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Πατρών  ανακοινώνει ότι θα προσφέρει στα μέλη του υπηρεσία μεταφοράς των μαθητών στο Σχολείου μας και κατά το σχολικό έτος 2016-17. 

Οι γονείς που ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία θα πρέπει να υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση:



Τονίζεται ότι:

  • Η αίτηση υποβάλλεται μόνο σε ηλεκτρονική μορφή από την παραπάνω διεύθυνση.
  • Για κάθε μεταφερόμενο μαθητή ο ενδιαφερόμενος γονέας πρέπει να υποβάλει ξεχωριστή αίτηση, δηλ. σε περίπτωση δύο ή περισσότερων μαθητών αδελφών πρέπει να υποβληθούν αντίστοιχες αιτήσεις.
  • Οι αιτήσεις πρέπει να έχουν υποβληθεί μέχρι την Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016. Κάθε αίτηση χρονοσημαίνεται αυτόματα από το σύστημα αιτήσεων. Η χρονοσήμανση θα ληφθεί υπόψη στη σειρά προτεραιότητας.
  • Το τίμημα της μεταφοράς θα προσδιοριστεί και θα ανακοινωθεί μετά την ολοκλήρωση της υποβολής των αιτήσεων, δηλ. περί την πρώτη εβδομάδα της νέας σχολικής χρονιάς.
  • Γονείς μαθητών γειτονικών σχολείων μπορούν να υποβάλλουν αίτηση, η οποία όμως θα εξεταστεί μόνο στην περίπτωση που προκύψουν ελεύθερες θέσεις.
  • Ο Σύλλογός μας δεν σχετίζεται με άλλες υπηρεσίες μεταφοράς μαθητών.

Για πιθανές απορίες παρακαλούμε επικοινωνήσετε μαζί μας στο goneis.peiramatiko@gmail.com